CO WARTO SUPLEMENTOWAĆ

Co warto suplementować.

Suplementy wspierające budowanie mięśni często obiecują zaskakujące efekty w niemożliwie krótkim czasie... Jak odróżnić prawdę od fikcji? Schemat działania to; Podnoś duże obciążenia. Jedz białka. Nabieraj mięśni. Proste, prawda? Niestety nie. Łatwo jest dotrzeć do zastoju w budowie mięśni, a suplementy wydają się być odpowiednim rozwiązaniem problemu. Ale zanim przepuścisz ciężko zarobione pieniądze na jakikolwiek suplement, powinieneś dowiedzieć się, w jaki sposób pracują twoje mięśnie...

WŁÓKNA MIĘŚNIOWE...W twoim organiźmie występują dwa rodzaje włókien mięśniowych - typ I (wolnokurczliwe), które pomagają ci wykonywać ćwiczenia wytrzymałościowe oraz typ II (szybkokurczliwe), czyli duże włókna mięśniowe odpowiedzialne za siłę i rozmiar podczas treningu siłowego. By uszkodzić włókna typu II w odpowiedni sposób, który spowodowałby wzrost, musisz podnosić ciężary i kłaść na nie odpowiedni nacisk, by zrekrutować komórki satelitarne. Te komórki znajdują się w górnej części mięśni i pomagają im w rośnięciu, utrzymywaniu się oraz w regeneracji. Często nie wykonują żadnej czynności dopóki nie zaczniesz podnosić ciężarów. Podnoszenie dużych obciążeń powoduje malutkie, mikro-uszkodzenia włókien mięśniowych, co sprawia, że komórki satelitarne zaczynają się mnożyć i przemieszczać w kierunku miejsc, które uszkodziłeś. Zużywają białka z pożywienia, by zwiększyć grubość i wzmocnić twoje mięśnie, dzięki czemu rękawy twojej bluzki stają się ciaśniejsze. Na szczęście naukowcy wytworzyli suplementy, które pomogą ci w tych wysiłkach poprzez wpływanie na twój układ pokarmowy, hormonalny oraz systemy energetyczne. Dowiedz się, w jaki sposób je stosować, by były dla ciebie korzystne.

SUPLELEMNTY HORMONALNE...Suplementy mogą pomóc twoim mięśniom zregenerować się i rozrosnąć się ponownie. Hormony są jak telefon o 2 nad ranem, list dostarczony do rąk albo email oznaczony jako „pilny“. Przenoszą wiadomości, które wymagają, by organizm podjął natychmiastowe działanie. A suplementy mogą przestawić hormony na tryb zyskiwania większej ilości mięśni. Dwa główne hormony to testosteron i hormon wzrostu. Tak, stosowanie syntetycznych wersji tych hormonów wpędziło Bena Johnsona i Arniego w niezłe kłopoty, ale możesz zwiększyć ich poziom do najwyższego, naturalnego poziomu bez narażania się na kajdanki albo wizytę w szpitalu. Legalne i w pełni bezpieczne środki znajdziesz poniżej.

SUPLEMENTY ZWIĘKSZAJĄCE POZIOM TESTOSTERONU...Testosteron występuje naturalnie w organiźmie i zwiększa masę mięśniową poprzez usprawnianie syntezy białek mięśniowych. Na szczęście, jeśli jesteś w wieku pomiędzy 18, a 35 rokiem życia, suplementy zwiększające poziom testosteronu prawdopodobnie nie sprawią wielkiej różnicy, ponieważ twój organizm wytwarza już wystarczające ilości tego hormonu. Nawet, jeśli jesteś starszy, te suplementy nie powinny drastycznie podnieść poziomu testosteronu, ale sprawią, że organizm zacznie przywracać jego ilość do naturalnej wartości. Życie w zanieczyszczonym regionie, używanie mydeł z triklokarbanem, stosowanie diety obfitującej w cukier oraz długotrwały stres, mogą uszczuplić zapasy tego hormonu. Legalne i w pełni bezpieczne środki na jego podniesienie znajdziesz tutaj :   TESTOSTERON

SUPLEMENTY HORMONU WZROSTU...Twój organizm naturalnie wytwarza hormon wzrostu i - jak sama nazwa wskazuje - jest on odpowiedzialny za wzrost komórek oraz regenerację. Jego poziom spada stopniowo wraz z wiekiem, przemieniając twoją twarz nastolatka w dojrzałego mężczyznę. Bez hormonu wzrostu nie będziesz w stanie zbudować mięśni. Suplementacja tego hormonu działa tak samo, jak środki zwiększające poziom testosteronu, podnosząc jego poziom to najwyższego, naturalnego stanu. Wiek i duże obciążenie treningowe mogą oznaczać, że naturalnie twój organizm produkuje mniejsze ilości tego hormonu, więc jego suplementacja przed pójściem spać może być korzystna. Legalne i w pełni bezpieczne środki na jego podniesienie znajdziesz tutaj :hgh

SUPLEMENTY ENERGETYCZNE...Zyskiwanie większej ilości energii do treningów w sposób oczywisty pomoże ci ciężej pracować na siłowni, co z kolei będzie wspierać rozrost twoich mięśni. Problem polega na tym, że wiele suplementów energetycznych może sprawić, że będziesz bardziej rozchwiany emocjonalnie i możesz również tracić na wadze. By mieć pewność, że zażywane przez ciebie suplementy nie działają w sprzeczności z twoimi celami dotyczącymi budowania mięśni, powinieneś trzymać się suplementów umieszczonych poniżej...
Kofeina;
To poranny napój na wzmocnienie, który blokuje w mózgu związki chemiczne związane ze snem. Powoduje również szybsze bicie serca, poszerza drogi oddechowe i zwiększa przepływ krwi w mięśniach. Według badań przyjmowanie kofeiny przed treningiem oporowym pozwala na wykonanie większej liczby powtórzeń oraz zwiększa ogólną siłę. Po prostu dodaje ci energii, żebyś mógł jeszcze ciężej trenować. Problem polega na tym, że im więcej kofeiny przyjmujesz, tym bardziej stajesz się na nią odporny. Najlepiej przyjmować kofeinę cyklicznie, gdy ostro trenujesz.
Kreatyna;
Ten podstawowy element dla wszystkich entuzjastów siłowni jest połączeniem trzech aminokwasów: glicyny, argininy i metioniny. Gdy ją pijesz, zyskujesz większą ilość adenozynotrójfosforanu (ATP), który jest głównym źródłem energii dla twojego organizmu. Ale masz jego ograniczoną ilość i częściowo z tego powodu twoje mięśnie nie dają rady podczas ostatniego powtórzenia. Kreatyna zwiększa poziom tej substancji na kilka dodatkowych powtórzeń, dzięki czemu możesz stać się silniejszy i większy. Nawilża również twoje mięśnie, co poprawia ich regenerację i zdolność do zwiększania rozmiaru. Badania pokazały, że kreatyna może poprawić twoją zdolność do budowania mięśni o 14 %.. Suplementy zawierające kreatyne znajdziesz tutaj:kreatyny

REGENERACJA PRZY UŻYCIU SUPLEMENTÓW ODŻYWCZYCH...Nie możesz suplementami nadrobić strat spowodowanych złą dietą, więc powinieneś je traktować jak suplementy, a nie jak substytuty.
Białka serwatki;
Twoje mięśnie rozpadają się podczas ćwiczeń i kształtują na nowo podczas regeneracji. Badania pokazały, że ten proces ponownego kształtowania się jest przyspieszany aż o 33 %, gdy ludzie piją napój zawierający białka serwatki bezpośrednio po ćwiczeniach. Nie jest to wystarczający dowód, by sugerować, że napoje proteinowe działają lepiej niż steki z łososia. Oznacza to jedynie, że mogą one działać równie dobrze. Napoje są bardzo pomocne, jeśli nie przebywasz w pobliżu kuchni i idziesz do domu albo wracasz do pracy. Powinieneś pić napój proteinowy bezpośrednio po treningu i zjeść posiłek bogaty w białko co najmniej 60 minut później. Odzywki białkowe znajdziesz tutaj:białka
Olej rybi;
Ten suplement zyskał sporą konkurencję, od kiedy ludzie przekonali się o jego zaletach. Pomimo istnienia wszystkich innych konkurencyjnych suplementów jak olej z kryla, olej z szałwii hiszpańskiej oraz siemię lniane, olej rybi jest nadal najczęściej wybieranym produktem. Ten wyjątkowy kwas tłuszczowy jest bogaty w witaminy omega-3, wzmacnia błony komórkowe, redukuje stany zapalne i zwiększa dopływ krwi do mózgu. Są to elementy w znacznym stopniu wspomagające regenerację, które pomogą naprawić szkody wyrządzone mięśniom podczas treningów. A im szybciej się zregenerujesz, tym szybciej będziesz w stanie intensywnie trenować kolejnego dnia. Suplementy zawierające kwasy omega 3 znajdziesz tutaj : omega 3

Źródło  : Fitnow.pl

Komentarze

Zostaw swój komentarz